Schimmel in de woning?

Schimmel in je woning. Een vervelend probleem dat soms eenvoudig op te lossen is en soms een grotere aanpak nodig heeft. Maar het begint altijd met het op de juiste manier melden van het probleem.

Geef het aan ons door
Heeft u last van schimmel in de woning of een andere onderhoudsklacht? Geef dit dan altijd door aan Poort6. U kunt onderhoudsklachten telefonisch melden via (0183) 66 99 00 of digitaal via het reparatieformulier op onze website. Uw klacht komt dan rechtstreeks terecht bij de aannemer die het probleem gaat onderzoeken. Bij schimmel betekent dit meestal dat hij eerst bij u langskomt om te kijken wat er precies aan de hand is.

Groter probleem?
Als we merken dat er vanuit een specifiek complex meerdere klachten over hetzelfde probleem binnenkomen, dan pakken we dit breder op. Een voorbeeld hiervan is het complex Kremlin II. Daar speelden een paar jaar geleden meerdere vocht- en tochtklachten. We hebben dat niet individueel opgelost maar in overleg met een bewonerscommissie een plan gemaakt voor het hele gebouw.

Huurdersvereniging Poort6
Bent u niet tevreden over de oplossing die wij bieden en komen we er samen niet uit? Dan kunt u terecht bij Huurdersvereniging HP6. Zij kunnen u adviseren en uw probleem op de agenda zetten van het reguliere overleg dat de directie van Poort6 met HP6 heeft.

Tips?
Wilt u graag wat tips over wat u zelf kunt doen om goed te ventileren? Bekijk dan onze folder.